چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور برگزار شد

تقدیر از چهار چهره‌ ماندگار در صنعت مراکز خرید و پنج چهره ماندگار صنعت خرده‌ فروشی در روز دوشنبه 20 شهریور 1396 با کوشش ماهنامه تجارت طلایی برگزار شد.

چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور برگزار شد

چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور برگزار شد

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد.
علاوه بر این تجارت طلایی در راستای معرفی آثار تاریخی و باستانی و نمادهای ایرانی اسلامی کشور و همچنین سازه های معروف جهانی فعالیت هایی داشته و در برخی شماره هایش به این موارد نیز پرداخته است.
برگزاری سه دوره همایش با نام تقدیر و تجلیل از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری توسط ماهنامه تجارت طلایی موید این نکته است که این نشریه دغدغه فرهنگ ‌سازی، استانداردسازی و بروزرسانی صنعت مراکزخرید را نیز در کارنامه کاری خود دارد و در جهت معرفی بهترین مجتمع‌های تجاری ایران و برندهای فعال در مراکزخرید به ایرانیان و جهانیان گا‌مهای موثری برداشته است.
شایان ذکر است شرکت روشن مهر و شرکت توسعه کالای دماوند جزو تقدیر شوندگان در همایش بودند که هر دوی آن ها از مشتریان برتر نرم افزار فروشگاهی ورانگر پیشرو هستند.
مجموعه هولدینگ روشن مهر در تاریخ 1384 با همکاری گروهی از اساتید در حوزه علوم ارتباطات تاسیس گردید. این شرکت یکی از شرکت های بازرگانی و خدماتی در ایران با سابقه همکاری طولانی مدت با شرکت های خارجی و داخلی است. همچنین طی 15 سال اخیر همکاری وسیع و مستمری با معاونت محترم بازرگانی سازمان زیباسازی شهر تهران داشته است.
شرکت روشن مهر در حال حاضر از وارد کنندگان انحصاری محصولات تبلیغاتی برندهای مطرح جهانی از جمله پیکوآدرو و فریجیوکامو به ایران است. در زمینه های گوناگون تبلیغاتی، تولیدی، بازاریابی، تجارت، انتشارات، فعالیت های هنری و ساخت فیلم سینمایی و تئاتر فعال می باشد.
شرکت توسعه کالای دماوند نماینده انحصاری برندهای سوییسی تگ هویر، موریس لاکروا، روبرتو کاوالی ، فره میلانو، روشاس، اسمالتو، کورلف، جاست کاوالی و اسپریت در ایران میباشد .

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید