ورانگر برترین غرفه نمایشگاه مواد غذایی مشهد

ورانگر با حضور فعال و پرشور خود در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مشهد، برترین غرفه نمایشگاه شد.

ورانگر برترین غرفه نمایشگاه مواد غذایی مشهد

ورانگر برترین غرفه نمایشگاه مواد غذایی مشهد

نمایشگاه آی فود با محوریت معرفی تولیدکنندگان مواد غذایی و صنایع وابسته ایران به کشورهای همسایه و تسهیل مراودات تجاری و افزایش بازارهای داخلی و صادراتی و همچنین مشارکت شرکت‌های خارجی به منظور انتقال تجربیات خود در این صنایع برگزار می شود. هرساله چندین هیئت تجاری از کشورهای مختلف از جمله افغانستان، تاجیکستان، اوکراین، عراق و دیگر کشورهای همسایه از نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید می کنند.
مسلما یکی از برترین بازارهای صنایع غذایی ایران، استانهای شرقی کشور بخصوص خراسان بوده و قطب صنعتی مواد غذایی ایران بحساب می آید. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده استان خراسان، بخش بزرگی از تولید و تامین مواد غذایی داخلی و حتی خارجی را عهده دار می باشد.
از این رو ورانگر به عنوان معتبر ترین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی و پیشرو در این صنعت در کنار بزرگان مواد غذایی کشور در این نمایشگاه حاضر گردید و توانست با تکیه بر توانمندی متخصصین داخلی و نخبگان کشوری دستاورد های جدید خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهد.
همچنین ورانگر بعنوان برترین غرفه نمایشگاه بین المللی مواد غذایی شناخته شده و لوح و تندیس ویژه غرفه نمونه را دریافت نمود.

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید