یونس ژائله، "نخبه اقتصادی جهان اسلام" شد .

یونس ژائله سعدآباد بنیانگذار گروه صنایع غذایی شیرین عسل به عنوان تنها ایرانی مفتخر به دریافت جایزه «نخبگان اقتصادی جهان اسلام» شد.

یونس ژائله، "نخبه اقتصادی جهان اسلام" شد .

یونس ژائله، "نخبه اقتصادی جهان اسلام" شد .

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلامی از 10 تا 14 نوامبر 2014 ( 19 تا 23 آبان ماه جاری) در مالزی برگزار خواهد شد. این کنفرانس با هدف فعالیت های تجاری میان کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت های قابل توجه در این بخش برگزار می گردد.
در این همایش همانند سال های گذشته ،10 نفر از نخبگان اقتصادی جهان اسلام معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند. جناب آقای یونس ژائله سعدآباد، باسابقه درخشانی که در سال های اخیر در زمینه تولید و صادرات محصولات صنایع غذایی شیرین عسل به‌عنوان صادرکننده برتر و نمونه کشور به بیش از 65 کشور جهان و همچنین فعالیت موثر در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و انجمن صنفی صنایع شیرینی و شکلات، نظر کارشناسان و داوران سازمان تجارت بین الملل سازمان همکاری اسلامی را به عنوان نامزد ایرانی دریافت جایزه «نخبگان اقتصادی جهان اسلام» به خود جلب کرده است و به عنوان یکی از ده فرد منتخب مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
گروه مشاورین ورانگر نیز بعنوان یکی از مجموعه های ارایه کننده خدمات به مجموعه معظم شیرین عسل بر خود می بالد و این افتخار را به تمامی هم میهنان عزیز و بویژه گروه صنایع غذایی شیرین عسل تبریک عرض می نماید و امیدوار است شاهد موفقیت روز افزون ایرانیان و بویژه مشتریان محترم باشد.

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید