وارنگر حامی کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع

ورانگر بمنظور رشد و ارتقاء سطح عملی و استفاده از ابزارهای نوین صنعت پخش لازم است تا از دستاورهای صاحب نظران این عرصه حمایت نماید.

وارنگر حامی کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع

وارنگر حامی کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع

از این رو کتاب پر بار و ارزشمند "راهنمای مدیران در کانال توزیع" با ترجمه و تالیف استاد درگی را انتخاب، حمایت و به تمامی مدیران و فعالان صنعت پخش پیشنهاد می نماید.این کتاب برای اولین بار با تیراژ 1100 نسخه از طریق انتشارات بازاریابی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
توضیحاتی از این کتاب:
"راهنمای مدیران در کانال توزیع" سی و یکمین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی نوشته لیندا گرشلز ،به صورت تألیف و ترجمه ای، اثرپرویز درگی،مدرس دانشگاه،مشاور و محقق بازاریابی و امیرحسین سرفرازیان مدیر دپارتمان تحقیقات بازاریابی TMBA می باشد.
کتاب «راهنمای مدیران درکانال توزیع» از چهار بخش اصلی تشکیل شده است. 
بخش اول کتاب با هدف ایجاد بینش استراتژیک درباره کانال توزیع و معرفی مدل هفت مرحله‌ای طراحی کانال توزیع نوشته شده است و به آشنایی با محیط کلان کسب و کار امروزی، تغییرات عمده در مفهوم توزیع، تاثیر زنجیره‌های تامین بر توزیع و آشنایی با قوانین بین‌المللی توزیع می‌پردازد . 

در بخش دوم کتاب، نویسنده با نگاهی عملگرایانه به افراد اجرایی کمک می‌کند تا چگونگی اخذ تصمیمات مهم و راهبردی در مسایل مربوط به کانال توزیع را فرا گیرند. این بخش به معرفی الگوی طراحی کانال در محیط محلی و بین‌المللی و شیوه انتخاب شرکای کانال اختصاص دارد . 

در بخش سوم کتاب، سعی نویسنده بر آن بوده تا به معرفی ابزارهای کارآمد مورد استفاده مدیران موفق در کارهای روزمره مربوط به کانال توزیع پرداخته شود . 

در بخش چهارم که مترجمان آن‌را به کتاب اصلی افزوده‌اند، روش سیستماتیک و گام‌های عملی ایجاد و اداره کانال توزیع مویرگی در سازمان معرفی شده و مخاطب با لازمه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و گام‌های استقرار توزیع مویرگی در سازمان و چگونگی مدیریت شعب توزیع مویرگی آشنا می‌شود . 

در تمام فصول کتاب ، بخش هایی به نام نگاه ایرانی افزوده شده است. در نگاه ایرانی مطالب فصول با اساتید، متخصصان و بزرگان صنعت توزیع در میان گذاشته شده است. علاوه بر این، اطلاعات جذاب دیگری درباره کانال های توزیع سنتی و مدرن ایرانی به فصول کتاب اصلی افزوده شده است.

 

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید