ورانگر نام آور تولید ملی کشور شد

ورانگر در نخستین جشنواره تولید ملی، بعنوان یکی از ده مجموعه نام آور تولید ملی ایران در کشور معرفی گردید.

ورانگر نام آور تولید ملی کشور شد

ورانگر نام آور تولید ملی کشور شد

در این جشنواره، برترین بنگاههای اقتصادی کشور که بیشترین امتیاز مربوط به تولید ملی و یا صادرات را کسب نمودند، معرفی گردیدند که از شرکت کنندگان در این جشنواره، 6 بنگاه اقتصادی برتر کشور منتخب و تندیس ویژه تولید ملی؛ 10 بنگاه اقتصادی برتر کشور معرفی و لوح افتخار، 10 تولید کننده برتر کشور برگزیده و نشان نام آوران تولید ایرانی و 20 کارگاه و واحد تولیدی برتر نیز معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.
در این جشنواره که در سالن اجتماعات تلاش وزارت کار و امور اجتماعی برگزار گردید، علاوه بر تجار و بازرگانان داخلی؛ چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی از جمله تجار و بازرگانان ترکیه، چین، هنگ کنگ، هند، آلمان، لبنان، عراق و ونزوئلا حضور یافتند.
هادی غنیمی فر با معرفی مجموعه ورانگر بعنوان برترین تولید کننده نرم افزار صنعت پخش که بیشترین سهم از توزیع کالاهای اساسی در کشور را داراست از آقای مهندس علیرضا شیعه دوست، قائم مقام مدیرعامل در این جشنواره تقدیر و لوح ویژه نام آوران ملی ایران را به وی اهدا نمود.
هادی غنیمی فر؛ رئیس خانه صنعت و معدن ایران و دبیر این جشنواره عنوان کرد، هدف اصلی از برگزاری جشنواره تولید ملی، اشتهار جهانی؛ توجه ویژه به تولید داخلی و رونق تولید ملی در همه بخش ها و محقق شدن شعار حماسه اقتصادی است. وی افزود: حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ، تولید کالاهای باکیفیت، اشتغالزایی، فعال کردن همه ظرفیت کارخانه های نیمه فعال، معرفی کالاهای ایرانی به دیگر کشورها، شناسایی بازارهای صادراتی و معرفی توانمندی های صادراتی ایران به دیگر کشورها، از دیگر اهداف برگزاری اولین جشنواره تولید ملی، اشتهار جهانی است.

 

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید