حضور ورانگر در نمایشگاه ایران اگروفود2019

ورانگر در نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود2019 پذیرای بازدیدکنندگان بود

حضور ورانگر در نمایشگاه ایران اگروفود2019

حضور ورانگر در نمایشگاه ایران اگروفود2019

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید ملی) برگزار شد و بر این اساس تلاش شد تا واحدهای های تولیدی داخلی حضور چشمگیرتری در نمایشگاه داشته باشد.
 
در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در مجموع بیش از 920 شرکت حضور داشتند که از این تعداد بیش از 760 شرکت داخلی در کنار 160 شرکت خارجی بودند که جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
  
اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا تعداد زیادی از کشورها بصورت پایون( گروهی) حضور یابند، بر این اساس 7 کشور ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین،روسیه و هند بصورت پاویون های رسمی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت داشتند .

معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه از مهمترین اهداف برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی بود

غرفه شرکت ورانگر نیز همچون سالهای گذشته پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان محترم بود و که در آن به ارایه آخرین دستاوردهای خود در زمینه راهکارهای تخصصی پخش مویرگی پرداخت . همچنین مشاوران و متخصصان این شرکت نیز پاسخ گوی سوالات مراجعه کنندگان بودند .







سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید