ارتباط با سامانه جامع انبارها

سامانه جامع انبارها سامانه‌ای است آنلاین که باید در آن ورودی و خروجی انبار شرکت را ثبت کنید. این موضوع می‌تواند شرکت‌های مختلف را از نظر موجودی کنترل کرده و از احتکار جلوگیری کند.

ارتباط با سامانه جامع انبارها

اگر در شرکت پخش یا شرکت‌های بازرگانی فعالیت می‌کنید، یکی از مهم‌ترین کارها ارتباط با سامانه جامع انبارها است. سامانه جامع انبارها سامانه‌ای است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شده و کاربردهای بسیار زیادی دارد. دلایل مختلفی وجود دارد که باید با این سامانه ارتباط گرفته و داده‌های مختلف را با آن تبادل کنید.

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت فروش مویرگی شرکت ورانگر به‌راحتی هنگام ثبت سفارش و خرید محصول با سامانه جامع انبارها ارتباط بگیرید. همراه ما باشید تا در ادامه به‌ طور کامل استفاده از این سامانه، کاربردهای آن و نحوه ارتباط‌گیری را بررسی کنیم.

معرفی سامانه جامع انبارها
سامانه جامع انبارها

معرفی سامانه جامع انبارها

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که با سامانه جامع انبارها آشنا شویم. این سامانه کاربردی و بسیار مهم که توسط وزارت صمت راه‌اندازی شده باهدف جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا به‌ وجود آمده است. درصورتی‌که محصولی وارد انبار شما می‌شود باید به‌ طور دقیق اطلاعات آن را به‌ همراه میزان موجودی ریالی و تعدادی در سامانه جامع انبارها ثبت کنید.

اهمیت ارتباط با سامانه جامع انبارها به این دلیل است که اعتبار خود به‌عنوان یک شرکت قانونی را حفظ کنید. در غیر این صورت جرایمی باید بپردازید. این کار باعث جلوگیری از قاچاق کالا شده و همچنین‌ می‌تواند جلوی احتکار کالاهای حیاتی را بگیرد.

کاربردهای سامانه جامع انبارها

قبل ‌از نحوه آشنایی با روش‌های ارتباط با سامانه جامع انبارها بهتر است کاربردهای این سیستم یا همان پورتال آنلاین را بررسی کنیم. از مهم‌ترین کاربردهای سامانه جامع انبارها می‌توان به کنترل میزان موجودی و ورودی به یک شرکت پخش و میزان خروجی آن اشاره کرد.

درصورتی‌که میزان خروجی شرکتی کمتر از ورودی آن باشد بدین معنا است که شرکت در‌ حال احتکار کالا بوده و این موضوع به‌سرعت توسط وزارت صمت پیگیری می‌شود. اما در‌صورت مساوی بودن ورودی و خروجی‌ها چنین مشکلی برای انبار و اعتبار شما رخ نخواهد داد.

چرا ارتباط با سامانه جامع انبارها مهم و ضروری است؟

دلیلی که موجب شده ارتباط با سامانه جامع انبارها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این است که این سامانه برای جلوگیری از قاچاق کالا و احتکار آن راه‌اندازی شده است. امروز به‌ دلیل افزایش قیمت کالاهای اساسی، قاچاق آن زیاد شده و نسخه‌های فیک کالاها به‌ فروش می‌رسند.

 از طرف ‌دیگر به ‌دلیل نوسانی که ارز دلار دارد، انبارهای مختلفی نسبت به احتکار برخی از کالاها اقدام می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا وزارت صمت راه‌کاری آنلاین و سریع برای جلوگیری از این خلاف‌ها تعبیه کند. این راه‌کار ثبت تمامی کالاهای موجود در انبار در این سامانه است.

چرا ارتباط با سامانه جامع انبارها مهم و ضروری است؟

چه ابزارهایی امکان ارتباط با سامانه جامع انبارها را می‌دهند؟

نکته مهمی که دررابطه‌با این سامانه وجود دارد این است که ارتباط با سامانه جامع انبارها توسط ابزارهای مختلفی انجام می‌شود. شما می‌توانید هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت غیرمستقیم با این سامانه ارتباط گرفته و به‌راحتی داده‌های مختلف انبار شرکت را با مراجعه دولتی در اشتراک بگذارید.

 برای دسترسی به این سامانه می‌توانید به آدرس https://www.nwms.ir/ وارد شده و پس ‌از ثبت‌نام و واردکردن اطلاعات انبار نسبت به ‌اضافه کردن کالاهای مختلف اقدام کنید. این کار برای تمامی شرکت‌های پخش و بازرگانی ضروری بوده و در قانون ذکر شده است.

معرفی نرم افزار مدیریت فروش ورانگر و ویژگی‌های آن

یکی از بهترین ابزارهایی که به‌ طور مستقیم ارتباط با سامانه جامع انبارها را برای شما ممکن کرده است، برنامه مدیریت فروش ورانگر است. تیم ورانگر یکی از بهترین تیم‌های تولید و توسعه برنامه‌های تجاری است که نسخه‌ها و مدل‌های مختلفی از این برنامه‌ها را وارد این صنعت کرده است.

نرم افزار پخش مویرگی و مدیریت فروش ورانگر این قابلیت را دارد که به‌ طور مستقیم به سامانه وصل شده و فروش یا خرید کالاها را در آن ثبت کند. به ‌طور مثال، پس ‌از سفارش‌گیری و کسر موجودی انبار، این نرم‌افزار داده‌ها را به سامانه ارسال خواهد کرد.

کاربردهای نرم افزار مدیریت فروش

بهتر است برای آشنایی بیشتر با نرم افزار مدیریت فروش ورانگر کاربردهایی که این اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد را بررسی کنید. این برنامه به‌صورت اینترنتی کارکرده و قابل ‌نصب روی دستگاه‌های مختلف است. همچنین کاربردهای گوناگونی نیز در آن وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتباط با سامانه جامع انبارها به‌صورت هم‌زمان
  • ثبت سفارش‌های مختلف
  • مدیریت سفارش‌ها
  • کنترل موجودی انبار
  • پیاده‌سازی انواع روش‌های فروش گرم و سرد

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت فروش ورانگر

مزایای مختلفی وجود دارد که با استفاده از نرم افزار مدیریت فروش تیم ورانگر نصیب شما می‌شود. یکی از مهم‌ترین این مزایا کاهش خطاهای انسانی است. در بسیاری از شرایط ممکن است زمان واردکردن داده‌های مختلف، خطاهای خواسته یا ناخواسته‌ای رخ بدهد که تأثیری زیادی در نتایج بگذارد.

در چنین شرایطی استفاده از یک برنامه حرفه‌ای و آنلاین می‌تواند رخ‌دادن این اشتباهات را غیرممکن کرده و داده‌ها را به‌صورت دقیق به سیستم اصلی شرکت ارسال کند. شما می‌توانید با نصب این برنامه از تمامی ویژگی‌های آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

ارتباط با سامانه جامع انبارها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شرکت‌های پخش و شرکت‌های بازرگانی موظف به انجام آن هستند. با توجه ‌به قوانین وزارت صمت مبنی بر کنترل ورودی و خروجی و موجودی کالا در انبارهای شرکت‌های بازرگانی و پخش، این سامانه گزارش‌های درخواستی را به سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ارسال می‌کند.

شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از نرم افزار مدیریت فروش تیم ورانگر این کار را انجام داده و کنترل موجودی انبار خود را بادقت بالایی به این سامانه ارسال کنید. در این مقاله سعی کردیم شما را به ‌طور کامل با این سامانه، کاربردها و نحوه کار با آن آشنا کنیم.

سوالات متداول

یکی از مهم‌ترین سامانه‌های اینترنتی که توسط وزارت صمت راه‌اندازی شده سامانه جامع انبارها است که شرکت‌های پخش و شرکت‌های بازرگانی موظف به واردکردن اطلاعات انبار و موجودی کالاهای خود در آن هستند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌ها باید ارتباط با سامانه جامع انبارها را انجام دهند این است که این سامانه برای جلوگیری از احتکار و کنترل ورودی و خروجی انبار شرکت‌ها پیاده‌سازی شده است.

ابزار فوق‌العاده‌ای که می‌تواند شما را برای ارتباط با سامانه جامع انبارها کمک کند نرم افزار مدیریت فروش شرکت ورانگر است. این برنامه با سرعت و دقت بالا این کار را برای شما انجام می‌دهد.

از ما سوال بپرسید!

اگر تمایل به دریافت مشاوره یا برگزاری نشست کارشناسی دارید، سپاس‌گزار خواهیم بود اگر فرم پیش‌روی را تکمیل فرمایید تا در زودترین هنگام با شما تماس بگیریم.