حضور ورانگر در نمايشگاه صنايع غذايي اصفهان

یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی IBC 2013 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار گردید.

حضور  ورانگر در نمايشگاه صنايع غذايي اصفهان

حضور ورانگر در نمايشگاه صنايع غذايي اصفهان

در این نمایشگاه شرکت کنندگان، توانمندی های خود را در زمینه تولید مواد اوليه، تجهيزات و ماشين آلات صنعت نان، شيريني، شكلات و نوشيدني ها به معرض دید عموم گذاشتند.
نماینده گروه مشاورین ورانگر نوین نیز بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای فروش و پخش مویرگی در این نمایشگاه حاضر و ضمن بازدید از کلیه غرفه های مشارکت کنندگان بازدید و نسبت به ارائه مشاوره درخصوص بکارگیری فناوری اطلاعات در صنعت پخش و استفاده از نرم افزارهای تخصصی فروش و توزیع مویرگی اقدام نمود. ورانگر بعنوان پیشکسوت نرم افزاری پخش در کشور بنا به رسالت سازمانی و منشور فرهنگی خود همواره نسبت به اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به متقاضیان در حوزه نرم افزار و صنعت پخش کوشا بوده است.
ضمنا در این نمایشگاه که در دو سالن مجزا برگزار گردید، تولیدکنندگان و ارائه کنندگان محصولات غذایی، بهداشتی و دارویی حضور داشتند که برخی از این مجموعه ها عبارتند از:
اريكه درنا، توليدي ساوه (شكلات ما)، دبش سبز گستر (چاي دبش)، رضوان شكلات (باراكا)، شركت روغن زيتون سفيدرود، شركت زمزم اصفهان، شركت شير پاستوريزه پگاه اصفهان، شركت قند اصفهان، شركت مهستان نيك سپاهان (صنايع غذايي نامي نو)، شركت گز معراج اصفهان، فراورده هاي سيب زميني پريس، ويژن، پگاه گلپايگان

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید