سمینار SQL Server Optimum Environment

سمینار آشنایی با شیوه های مراقبت و نگهداری از پایگاه داده برگزار شد

سمینار SQL Server Optimum Environment

سمینار SQL Server Optimum Environment

سمینار " آشنایی با شیوه های مراقبت و نگهداری از پایگاه داده SQL Server " طبق برنامه ریزی قبلی و سالن همایش سندیکای شرکت های صنعتی و با حضور جمعی از مدیران ارشد IT و راهبران نرم افزارهای ورانگر برگزار شد .
در این برنامه که به همت شرکت ورانگر و با همکاری یکی از برجسته ترین متخصصان پایگاه داده برگزار شد سرفصل های مهمی مانند کاهش هزینه های نگهداری از بانکهای اطلاعاتی ، روشهای امنیت سازی و جلوگیری از سرقت اطلاعات و همچنین یک‌پارچه سازی آنها توسط جناب آقای مهندس فرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در ابتدای این برنامه جناب آقای دکتر فضلی مطالبی را با عنوان اهداف شرکت ورانگر از پرداختن به این موضوعات ارایه شد که در بین آنها کمک با افزایش دانش فنی مشتریان در نگهداری از اطلاعات حیاتی سازمان بصورت فراگیر را میتوان بعنوان یکی از مهمترین این اهداف عنوان کرد .در خاتمه جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدعوین و جناب آقای مهندس فرد برگزار شد .
طبق اعلام واحد آموزش ورانگر ، برگزاری دوره های آموزش تخصصی با سرفصلهای یاد شده برای مشتریان در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک شرایط حضور در این دوره ها با اطلاع خواهد رسید .


 




سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید