نرم افزارهای پخش مویرگی صنعت نوشیدنی را متحول کرد

تقاضا برای نرم افزارهای پخش به ویژه نرم افزارهای فروش و پخش مویرگی در صنایع غذایی به نحو قابل ملاحظه ای رو به افزایش است.

نرم افزارهای پخش مویرگی صنعت نوشیدنی را متحول کرد

نرم افزارهای پخش مویرگی صنعت نوشیدنی را متحول کرد

این همایش با هدف بررسی رویکرد کانال های نوین توزیع به همراه «جشنواره چهره های ماندگار و جوانان فعال و برتر در حوزه پخش و فروش» و به منظور ایجاد شرایطی جهت شناخت، آشنایی و تعامل بیشتر صاحب نظران این حوزه با یکدیگر و به منظور برآورده نمودن نياز مديران اجرايي، میانی، ارشد سازمان و آنان كه وظيفه سرویس دهی و پشتيباني از فروش در ساختارهای متفاوت سازمانی را دارند، برنامه ریزی شد. 
شایان ذکر است دوره های پیشین این کنفرانس بسیار پربار و از لحاظ علمی و کاربردی بسیار اثربخش بوده است.
این کنفرانس راس ساعت 8:30 با همکاری فرهنگسرای کار و با سخنرانی اساتیدی همچون جناب قاسم زاده، سرکار خانم دکتر مهرنوش، آقایان همتی نژاد و کشاور شروع بکار کرد و با سخنرانی آقایان صفار، نصیری و محمدی پور دنبال شد. در پایان نیز میز گرد تخصصی در خصوص چالش ها و معضلات صنعت پخش با حضور اساتید رونق و از چهره های ماندگار و پیش کسوت صنعت پخش نیز به پاس زحمات بی دریغشان تقدیر و قدردانی شد.
در حاشیه این کنفرانس نیز نمایشگاه تخصصی کوچکی برپا شد تا جرقه ای برای آشنایی بهتر خدمات و محصولات مرتبط با صنعت پخش به منصه ظهور گذاشته شود که برخی از شرکت ها نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.
شایان ذکر است جناب آقای مهندس نصیری و جناب محمدی پور در سخنرانی های خود بکارگیری فناوری را در صنعت پخش مهم دانسته و جزء لاینفک توسعه و پیشرفت این حوزه و گسترش سهم بازار دانستند.
اهداف کلی این کنفرانس، تحلیل وضعیت فعلی بازار، پیش بینی وضعیت آینده بازار، دستیابی به مدیریت اثربخش فروش، معرفی کانالهای نوین توزیع، روش های خلاقانه فروش معرفی و محورهای کنفرانس حول فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها، عمده فروشی و بنکداری، شرکت های پخش و پخش مویرگی، فروش الکترونیکی بیان گردید.

 

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید