ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور

گروه مشاورین ورانگر نوین به جهت رائه نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی در این کنفرانس حضور می یابد.

ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور

ششمین جشنواره توزیع و پخش کشور

کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش بعنوان بزرگترین و تنها کنفرانس و هم اندیشی ملی توزیع و پخش کشور به صورت سالانه در کشور برگزار میگردد.
کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش بعنوان بزرگترین و تنها کنفرانس و هم اندیشی ملی توزیع و پخش کشور به صورت سالانه در کشور برگزار میگردد. این کنفرانس، یکی از با سابقه ترین کنفرانس های توزیع و پخش در سطح بین الملل بوده و در خاورمیانه نیز منحصر به فرد می باشد.

در این کنفرانس و همایش معمولا به بررسی وضعیت توزیع و پخش و راهکارهای بهبود آن از دو منظر تجربی و علمی پرداخته و این هم اندیشی به عنوان یکی از اصلی ترین، موثرترین و گسترده ترین همایش تمامی دست اندرکاران و صاحب نظران صنعت توزیع و پخش در کشور می باشد و مخاطبان آن، عمدتاً اصناف، فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های پخش، شرکت ها و مسوولین مرتبط با این حوزه هستند. که معمولا تصمیم گیرندگان و صاحب نظرانی همچون مدیران عامل، مدیران و تمامی کارشناسان سازمان ها و شرکت های پخش و زنجیره ای، شرکت های تولیدی، اصناف و ادارات دولتی و خصوصی در آن حضور پیدا خواهند کرد. این همایش نیز برای آشنایی افراد علاقمند و شرکت ها با فرآیندهای توزیع سنتی و همچنین بمنظور ارتقای سیستم و روند پخش و آشنایی با فرآیندهای نوین برای شرکت های دارای سیستم توزیع بسیار مناسب  و قابل تامل می باشد.

هدف اصلی این کنفرانس، جمع آوری اطلاعات روز و ارائه آخرین راهکارها و دستاوردهای مرتبط با مدیریت تمامی بخش های توزیع و پخش و همچنین ایجاد ارتباط علمی، تجربی و تبادل نظر بین اندیشمندان دانشگاه ها، پژوهشگران صنایع و تشویق و ترغیب دانشجویان و دانش پژوهان برای تحقیقات و ورود به این عرصه می باشد.

گروه مشاورین ورانگر نوین نیز بعنوان یکی از عوامل موثر در بهبود روند و فرایندهای پخش و توزیع مویرگی و به جهت قدمت و تجربه طولانی خود در تولید و ارائه نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی در این کنفرانس حضور می یابد تا ضمن معرفی دستاوردهای نوین نرم افزاری و راهکارهای فناوری اطلاعات ارتباط هرچه بیشتر و بهتر صنعت پخش با صنعت نرم افزار کشور را میسر سازد.

علاقمندان به صنعت نرم افزار و پخش مویرگی میتوانند در تاریخ های 14 و 15 مهرماه از ساعت 8 الی 20 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد حضور یافته و از غرفه ورانگر و گروه نرم افزاری رستاک بازدید فرمایند.

کسب اطلاعات بیشتر: www.ntpi.ir

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید