دستاورد نوین ورانگر در نمایشگاه اگروفود تهران

نسل جدید نرم افزارهای تخصصی حوزه صنعت پخش رونمایی و در اختیار بزرگان صنعت پخش قرار می گیرد.

دستاورد نوین ورانگر در نمایشگاه اگروفود تهران

دستاورد نوین ورانگر در نمایشگاه اگروفود تهران

امید باقری مدیر فروش گروه مشاورین ورانگر، در همایش رونمایی این نرم افزار تخصصی اظهار داشت، ورانگر به پاس قدردانی از همراهی بزرگان صنعت پخش کشور که سالیان سال همراه و همگام ما بوده اند، امکانات متفاوت و منحصر به فردی را در این نسل از نرم افزارها ارایه نموده است.

بزرگان صنعت پخش همواره با گسترش فعالیت ها وتغییر و بروز رسانی استراتژی های خود نیازمند ابزارهای متناسب و پاسخگوی کار خود می باشند که ورانگر به عنوان اولین تولیدکننده و ارایه دهنده نرم افزارهای تخصصی پخش مویرگی، نیاز مشتریان خود را برآورده و رضایتمندی مشتریان را بدست آورده است.
مجموعه نرم افزارهای ورانگر در سطوح مختلف پخش های سراسری، چند حوزه ای و کوچک با تحلیل دقیق نیازهای مربوط، پاسخگوی تمامی بنگاه های اقتصادی فعال در حوزه پخش خواهد بود.
وی اضافه نمود، مصمم هستیم از پیوند تجارب تخصصی در صنعت پخش مویرگی همراه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین نیروی انسانی متعهد و متخصص بتوانیم همواره بعنوان پیشکسوت و برترین ارایه کننده ابزار تخصصی این صنعت را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
یکپارچه سازی اطلاعات مورد نیاز از کلیه حوزه ها، شعب و نمایندگی های زیر مجموعه با امنیت وسرعت بسیار بالا استفاده از این نرم افزارها را برای کلیه کاربران خود جذاب نموده و سبب گردید تا مدیران با در اختیار داشتن گزارشات و اطلاعات مورد نیاز، سازمان خودرا در بازار رقابتی امروز دقیق تر هدایت و پیشرفت مجموعه های خود را بهینه و دو چندان سازند. 
گروه نرم افزاری رستاک نیز بعنوان یکی از زیرمجموعه های ورانگر بنا به ارایه آخرین راهکار های نرم افزاری در زمینه فروش و پخش مویرگی کسب و کارهای کوچک خدمات رسانی می نماید. طراحی و تولید نرم افزار یکپارچه فروش و پخش مویرگی و نرم افزار پیش ویزیت مبتنی بر تبلت های اندرویدی در تمامی بخش ها و فعالیت های صنعت پخش نیز از دستاوردهای این گروه محسوب خواهد شد. تجارب ارزنده شرکت ورانگر برای حضور مقتدرانه گروه رستاک در بازارهای پخش و توزیع مویرگی کوچک و متوسط بجهت سادگی و هزینه های مقرون به صرفه با قابلیت اجرای بسیار بالا طراحی و مورد استقبال واقع گردیده است.
ورانگر بنا به رسالت سازمانی خود از سالیان پیش همواره سعی نموده تا با ارایه پیشرفته ترین نرم افزار های تخصصی حوزه پخش، از تولیدکنندگان این مرز و بوم حمایت کرده و سبب گردید تا دغدغه فرایند های پخش تولیدات خود را در این حوزه کاهش بخشد.
مهندس باقری همچنین وعده داد علاقمندان و فعالان حوزه پخش می توانند این دستاورد مهم در نمایشگاه صنعت غذایی کشور که در تاریخ 7 لغایت 10 خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد، در سالن 38 غرفه شماره 20 با شعار دیرین و همیشگی ورانگر با عنوان "سال هاست بزرگان صنعت پخش با ما هستند" بازدید فرمایند.

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید