هفتمین جشنواره توزیع و پخش کشور

کنفرانس مدیریت توزیع و پخش و اهدای تندیس دیموند امسال در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

هفتمین جشنواره توزیع و پخش کشور

هفتمین جشنواره توزیع و پخش کشور

کنفرانس مدیریت توزیع و پخش کشور هر ساله با هدف ارتقا توزیع و پخش کالا و خدمات این صنعت و همچنین پرهیز از جزیره ای عمل نمودن و حرکت در جهت همگرایی و هم افزایی و ترغیب به تولید دانش در زمینه توزیع و پخش، در جهت برآورده کردن قسمتی از نیازهای ضروری این بخش، با رویکردی نوین و علمی و با استفاده از تجارب گذشته برگزار می شود.
همچنین اهدای تندیس دیموند به برترین های صنعت توزیع و پخش به منظور تشویق شرکتها و سازمانهای این صنعت، و میل به سوی پخش متوازن و آماده سازی فضای مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات و اطلاع سازمانها از فعالیت یکدیگر صورت می گیرد.
کنفرانس مدیریت توزیع و پخش و اهدای تندیس دیموند امسال نیز در تاریخ 11 و 12 شهریور ماه در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

گروه مشاورین ورانگر نیز در جهت ارائه جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری صنعت پخش که همسو با اهداف این هم اندیشی می باشد در این همایش حضور خواهد یافت. از علاقمندان به صنعت نرم افزار پخش مویرگی دعوت می شود تا در تاریخ های 14 و 15 مهرماه از ساعت 9 الی 20 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد حضور یافته و از غرفه ورانگر و گروه نرم افزاری رستاک بازدید فرمایید.

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید