دریافت نشان ویژه ملی مدیریت توسط مدیرعامل ورانگر

جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت با حضور مقامات عالی رتبه کشور برگزار گردید.

دریافت نشان ویژه ملی مدیریت توسط مدیرعامل ورانگر

دریافت نشان ویژه ملی مدیریت توسط مدیرعامل ورانگر

این جشنواره که با هدف ترغیب و تشویق صنعتگران در حوزه کسب و کار پایدار، شناسایی نخبگان و کارآفرینان، وجود امکان برقراری ارتباط و معرفی مدیران کارآمد و متعهد به صنعت و معدن، وجود ارتباطات گسترده و امکانات ایجاد بسترهای مناسب جهت جلوگیری از ظرفیت های عمومی کشور در عرصه ایده پردازی و فعالیت های اجرایی و همچنین امکان برقراری ارتباط با مردم و بویژه جوانان و بهره گیری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان و آگاهی از مشکلات، نیازها و برنامه های ارائه شده توسط ایشان و با در نظر گرفتن تجربه های ارزشمند افراد صاحبنظر و اندیشمند و امکان بهره گیری از ایشان آغاز و در شش سال گذشته نیز تداوم داشته است.
در این جشنواره ملی که با حضور بزرگان صنایع گوناگون و همچنین صاحب نظران و دولت مردان مزین گردیده بود از پنج تن از چهره های ماندگار، ده تن از مدیران برتر و حدود 37 تن از مدیران نمونه جوان تجلیل شد.
آقای آرمان فضلی بعنوان مدیرعامل گروه مشاورین ورانگر بعنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی در کشور با معیارها و شاخص های معین توسط خانه صنعت، معدن و تجارت مورد ارزیابی واقع گردید که منجر به دریافت نشان و مدال ویژه ملی مدیریت شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

سال ها همراهی بزرگان صنعت پخش افتخار ماست.

با ما در تماس باشید